onsdag den 4. juli 2012

Midt i flytterodet...

har jeg alligevel fundet tid til at være lidt kreativ.
Frederik har sidste dag hos hans højt elskede dagplejemor Helle i morgen, og så skal hun selvfølgelig have en gave fra Frederik og os.


Jeg har lavet dette uro med luftballoner og skyer, og er egentlig ret godt tilfreds med det selv.


Derudover får hun en lysestage som Frederik har malet, en plakat med traktorer og landbrugsdyr (fra en kampagne fra landbrugsbranchen) med tilhørende bog - samt et gavekort til et weekendophold for hende og hendes mand.

Det er helt fantastisk hvilken forandring der er sket med Frederik siden han startede hos hende for 8 måneder siden. Inden var han blevet kastet rundt fra den ene dagplejer til den anden (pga sygdom hos hans faste dagplejer), og Helle tog imod ham med åbne arme og han faldt til med det samme.

Så hun vil bestemt blive savnet af både Frederik og os forældre - men det bliver nu også spændende for ham at komme i børnehave.

Håber I nyder det gode vejr. På lørdag drager Frederik og jeg til Bornholm på ferie, inden den store flyttedag!

Knus Pia

P.s. Dette er faktisk mit indlæg nr 100! her på bloggen. Det skal bestemt fejres med en Give Away, når der lige falder lidt ro over det hele igen.

3 kommentarer:

  1. Ih hvor er den fin den uro!
    Er der en DIY på den bogen steder, eller vil du mon dele med os andre? Den ville pynte så fint på Liams værelse :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dottie

      Mange tak skal du have. Jeg fik ideen til uroet her: http://femthe.blogspot.dk/2011/02/eksperimentet.html
      Men har som du nok kan se lavet lidt min egen version af den. På Etsy findes også en type som nok minder lidt mere om min version (http://www.etsy.com/listing/62112710/hot-air-balloons-and-clouds-hanging-baby )
      Jeg vil da gerne lave en DIY når jeg lige får lidt mere tid - skal nok holde dig orienteret når den er lavet :)

      Knus Pia

      Slet
  2. Den er SKØN! Flot lavet :)
    Jeg sad og ledte lidt efter inspiration til netop sådan en her og faldt så over din fine blog.

    SvarSlet