torsdag den 21. juni 2012

Resultat fra kreativ fødselsdag

Som jeg beskrev i mit sidste indlæg, havde jeg til min fødselsdagsfest forberedt et lille kreativt indslag, hvor alle mine kære veninder hver skulle fremstille en del af deres egen eller min personlighed.

Og det kom der virkelig meget sjovt ud af, se bare her så kanon flotte og meget kreative resultater det endte med:



Hver skulle give en kort præsentation af personligheden, og det var bare så skægt at høre hvad hver især havde haft i tankerne under udarbejdelsen.



Jeg glæder mig til at få dem hængt op i vores nye lejlighed til minde om en fantastisk fest. Om 10 år kan vi tage dem frem igen, eller måske lave en ny udgave... :)

Til fødselsdagsbordet havde jeg lavet lidt pynt til hver kuvert, igen med noget af det fine papir, cirkler og tilbehør som jeg vandt hos Frostgaard.





Det var en kanon fest som jeg kan leve rigtig længe på! Ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden mine kære veninder!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine ting i har fået lavet. Godt at du kunne bruge pakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bestemt jeg kunne Dorthe - der er jo stadig til mange projekter :)

      Slet