onsdag den 18. april 2012

En byttehandel #2

Så fik jeg endelig taget billeder af de skønne skønne ting som Michelle har lavet til mig i vores fantastiske byttehandel. . SE LIGE de flotte ting: . Det flotteste tæppe med nogle af mine retro stoffer, flot suppleret med Michelles egne stoffer:
3 stk puder også med retro stof:
De skønneste postkasse-røde posebukser med gule kanter og løvelommer til Frederik - de er bare SÅ fede! Og Frederik elsker dem!
. Derudover har Michelle også lavet en sød sommerbluse med elefanter til Frederik, den er netop i vaskemaskinen (billede kommer senere).
1000 tak for de super flotte ting Michelle - jeg er SÅ beæret over at du vil lave alt det til mig <3

3 kommentarer:

  1. Det er godt nok en fantastisk byttehandel.. Wow..

    SvarSlet
  2. Ja det må siges, sikke en flot byttehandel :o)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer. Og ja jeg kan heller ikke få armene ned af bare begejstring :o)

    Knus Pia

    SvarSlet