søndag den 12. februar 2012

Vundet maleri og ventende maleprojekter

Jeg var så heldig at vinde det flotte maleri hos Dottie, og det pynter jo helt perfekt på væggen i mit kreahjørne :)


1000 tak for det flotte maleri Dot :o)

Jeg har også et par ventende maleprojekter - desværre er det jo ikke ligefrem god maletemperatur udenfor til at male i. Men har overvejet om jeg skal gå ned i vores skumle kælder med spraydåsen :o) I hvert fald skriger både lysestagerne og vægkassen da på farve, ik?

Begge dele gav jeg kun 20 kr for i alt på en af mine genbrugsrundfarter!

Nu vil vi tage en tur i skoven i det flotte solskinsvejr - dejligt med tøvejr ovenpå alt den kulde vi har haft (så længe det varer).

Forsat god søndag til alle <3

2 kommentarer:

  1. Hold da op, det passer da bare perfekt ind :) Det fandt vidst den helt rigtige ejermand - og dejligt at du er glad for det!

    SvarSlet
  2. ja det passer rigtig godt dér :o) God weekend til dig

    SvarSlet