tirsdag den 17. januar 2012

Se lige en lækker krea-gave

Til jul fik jeg den fedeste gave af min far og stedmor!

Tut (min stedmor) havde brugt et ½ år på at samle alle mulige smykkedele, snører, perler, knapper osv osv - og det hele fik jeg i en stor kasse til jul.



Det er bare helt vildt så mange ting der var i den kasse, se bare her:







Jeg har ikke meget erfaring i at lave smykker med så små dele, så det er lige med at finde ud af hvordan det skal bruges.

Men lidt er det da blevet til:

Et armbånd med to rækker perler


Halskæde lavet af knapper på tynd wire




Wire'en jeg brugte til halskæden var ikke nem at få til at holde sig i den facon jeg ønskede, så den skal der lige arbejdes lidt videre på. Jeg er vild med den type knapper. Hvad kalder man egentlig den slags knapper - altså dem hvor hullet ikke er synlig foran?

Knus fra
Pia

2 kommentarer:

  1. Fin- fin kasse at få. De flade perler er sandsynlig vis perlemor og findes i mange former og farver.

    Ha`en dejlig dag :o)

    SvarSlet
  2. Hej Isa :)
    Tak for din kommentar.
    Ja det er vist perlemor de fleste af dem, men jeg mente nu hvad selve knappetypen hedder? :)

    Smil fra Pia

    SvarSlet