søndag den 15. januar 2012

Hvad 2012 må bringe og Give Away - bare fordi!

Et stort forsinket GODT NYTÅR til alle herfra!
Vi er i fuld gang med år 2012:
- året hvor vi forhåbentlig snart får solgt vores hus og derefter kan flytte tættere på familen og byen
- Frederik skal begynde i børnehave til August
- Kæresten starter på nyt job, som sandsynligvis giver mere tid og overskud til os og det derhjemme.
- og ja hvad skal 2012 bringe for mig? Vil satse på at blive bedre til at leve i nuet og sætte pris på alt det skønne omkring mig.

Jeg vil starte 2012 her på bloggen med en Give Away til jer mine kære læsere.
Det du kan vinde er en dåse med 3 styk søde lysestager beklædt med papir.




Du deltager sådan:

1 lod: Kommentar + fast læser
2 lod: Kommentar + fast læser + link til min Give Away på din egen blog

Håber I har lyst til at være med.

Lysestagerne har jeg flere af og de kan laves med alverdens slags papir. Jeg sælger dem her, og laver gerne efter dine ønsker.

Jeg trækker en vinder d. 3 feb 2012

20 kommentarer:

  1. hvor er de fine, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 1 lod ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde(:
    Jeg deltager med to lodder(:
    Har linket ude i siden på min blog.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ih, hvor fint! :) Skal da lige være med på 1 lod!

    SvarSlet
  5. smider da straks 2 lodder efter de fine stager

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder..
    Hvor er de bare søde de lysestager!

    SvarSlet
  7. Neij hvor er de søde! Jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  8. Deltager gerne med 2 lodder :o)

    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  9. Hvor er de søde!
    Jeg snupper 2 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med - smider 1 lod i puljen! :)

    SvarSlet
  11. Flotte lysestager - og så lige i de lækre pastel farver som jeg er en sucker for...!

    Jeg MÅ bare deltage med 2 lodder, og håber at jeg vinder!

    Charlotte
    charlotteshule.blogspot.com

    SvarSlet
  12. De ville pynte i min stue.. :)
    Jeg deltager med et lod :)

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med to lodder :-)

    Carina // carinaliving.blogspot.com // carinafilippas@gmail.com

    SvarSlet
  14. Skøn præmie:-)
    Deltager med 1 lod:-)
    Linda, nezlein78@gmail.com

    SvarSlet
  15. Hvor er de dog søde. Deltager gerne med et enkelt lod ;o)

    /Helle B

    SvarSlet
  16. Hvor er de søde:)
    Deltager med 1 lod.
    love--nicole@hotmail.com

    SvarSlet
  17. De er super fine :) Jeg vil gerne deltage med 1 lod
    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine :)
    2 lodder til mig, tak :)

    Vh. Anne Sofie

    SvarSlet
  19. Hvor er de flotte :) jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet