lørdag den 21. januar 2012

2 x skuffedarium

Jeg har endelig fået lavet lidt gengrugsfund færdige med maling og papir

Den første er denne lille krydderihylde med tilhørende glasflasker - jeg kunne slet ikke stå for det da jeg fandt det. Flaskerne har jeg fyldt med knapper sorteret i farver. Synes det er blevet rigtig fint!





Det andet jeg vil vise jer er dette skuffedarium som jeg længe har haft brug for til alle mine småting:



Jeg overvejer dog at lave lidt om på papiret/tapettet, synes ikke det svinger så godt sammen...



Knus
Pia

10 kommentarer:

  1. Flot og indbydende, utroligt hvad papir kan. Smukke farver, holder selv meget af turkis :o)
    Ha`en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Er ret vild med den blå. Rigtig god og sjov idé med knapperne i flaskerne!
    /Liv

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, især det første:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Hold da op, den krydderihylde gad jeg godt have hængende i mit køkken, den er virkelig flot!
    Må håbe, at jeg en dag kan finde en lignende :)

    SvarSlet
  5. Hej. vil lige informere om, at der er kommet ændringer i min give away. Du kan læse yderligere på min blog :)

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer! Jeg kunne heller ikke stå for krydderihylden - især fordi den var intakt med alle flaskerne :o)

    Ha en god dag!

    Knus Pia

    SvarSlet
  7. Hej Pia
    Jeg synes da, at din skuffeting er blevet ligeså fin som min :) Jeg ELSKER den knaldgule farve. -Og den lyseblå hylde er altså for skøn. Jeg leder efter en lidt ligesom den til at hænge over min datters legekomfur. Men de er ikke lette af støve op!
    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Du har vundet min give away :) Kig her: http://dottie.dk/?p=567#comments

    SvarSlet
  9. Har du trukket en vinder af din give away? :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Sikke nogle skønne skuffedarier!

    Tak for kigget!

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet