mandag den 29. august 2011

Give Away hos mig!


Jeg har længe haft lyst til at lave endnu en Give Away her på bloggen - præmien synes jeg skal være et af de snart mange armbånd jeg har kreeret den seneste tid.

Men hvilket et? Ja, det har jeg svært ved at beslutte mig for, så derfor har jeg bestemt at det må være op til vinderen selv at vælge det armbånd som falder bedst i smag.

Der er 4 armbånd at vælge i mellem. De er alle lavet af brugte læderbælter (ægte og kunstlæder), og derefter hver især pyntet med forskelligt (også genbrug det meste). Hvert armbånd lukkes med en tryklås (er pt ikke monteret på alle):



#Nr 1: Rødt vikle-armbånd m. vedhæng


#Nr 2: Sort m lilla mønster (lavet af sort bælte, malet m hobbymaling)


#Nr 3: Sort m hæklet blomst i lilla/hvid samt nitter


#Nr 4: Tyndt sort rem m. blank sort knap bundet med neonpink snor.

Jeg synes det er fedt at genbruge brugte og til tider slidte materialer til at skabe noget nyt - og jeg forsøger ikke at sminke eller undgå eventuelle brugstegn!

Det eneste du skal gøre for at være med i lodtrækningen om et af de viste armbånd:
Skriv en kommentar med hvilket armbånd du synes bedst om.

Linker du samtidig til denne Give Away på din egen blog (brug gerne det øverste billede) smider jeg to ekstra lodder i din retning ved lodtrækningen. Du har altså mulighed for at deltage med ialt 3 lodder.

Jeg trækker en vinder søndag d. 25 september.

Håber I har lyst til at være med - og glæder mig til at høre jeres favorit :o)

42 kommentarer:

  1. Ej, den er jo lidt svær. Jeg er til det første... eller det sidste.. hmm.. iiih.. ej, det sidste er jeg til hvis jeg skulle være så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  2. deltager gerne med 3 lodder, det røde er min favorit:)

    SvarSlet
  3. hvis jeg er den heldig så må det røde armbånd gerne komme hjem til mig :)

    jeg deltager med 3 lodder jeg linker fra min blog og fra denne her blog Flere-Giveaway-Her

    :)

    SvarSlet
  4. Jeg er med og ønsker mig nr 4 armbånd og linker fra min blog, så 3 lodder til mig ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  5. Hvis jeg skulle blive den heldige der vandt din giveaway, ville jeg ønske det sidste armbånd, - det med den sorte knappen. 1 lod tak !

    SvarSlet
  6. Nej hvor er de søde - det er svært at vælge, men jeg tror, jeg er mest til nr. 4 :-) Jeg deltager med 1 lod.

    Jeg har også gang i en lille give away - kig endelig forbi!

    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  7. Tak for din kommentar! :) Og fordi du gider deltage i min give away - er stadig ærgerlig over at jeg ikke selv kan være med i den :p
    Men jeg vil rigtig gerne være med hos dig! Jeg synes det røde armbånd er super skønt, men mon jeg kan passe det? jeg har nogle kvabset håndled! :D
    jeg prøver lykken! 1 lod til mig tak :)

    SvarSlet
  8. Jeg syntes bedst om det sidste! Det første ligger på andenpladsen ;)

    SvarSlet
  9. jeg vil meget gerne deltage, og jeg synes bedst om det første :-)

    SvarSlet
  10. Jeg synes bedst om armbånd nummer 4, enkelt men virkelig virkelig fint. Jeg deltager med 1 lod :)

    Louise

    SvarSlet
  11. Lækkert!! :)
    Jeg kan bedste lide det sidste armbånd - #4 :)

    SvarSlet
  12. Sikke nogle virkelig lækre armbånd, er især vild med det sidste nr 4, altså..Måtte meget gerne pryde mit håndled!!!;=)

    Har desværre ingen blog, så må nøjes med det ene lod, men håber det alligevel rækker til gevinst!!;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  13. Sikke en skøn give away.
    Jeg kan virkelig godt lide armbånd nr. 3.
    Og jeg har også linket til din give away ude i siden på min blog.
    Så vil gerne deltage med 3 lodder.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  14. jeg kan rigtig godt lide det røde armbånd :)
    1 enkelt lod til mig :)


    Jeg har lagt et link til din give away.
    Hvis du afholder andre give aways, er du meget velkommen til at tilføje dem til min side her: GiveAwaysDK

    Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil deltage i mine giveaways hvor du kan vinde bøger m.m. klik her

    SvarSlet
  15. Hejsa - sikke nogle fine armbånd du dér har kreeret. Jeg synes bedst om det røde (første) og det sorte (sidste)...
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  16. Hej allesammen

    Hvor er det skønt at I har lyst til at være med, fornemmer lige som at det er nr 1 og 4 der topper - spændende :o)

    Knus Pia

    SvarSlet
  17. Hej Pia!
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Jeg synes det røde er det fineste, men jeg kan nu også godt lide de andre ;)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  18. Nr 3 er da lige mig :) Lilla elsker jeg, og en blomst oven i, det er en bonus!
    + 2 lodder ekstra, har linket til din give-away i min sidebar.

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 1 lod og ønsker mig armbånd nr 4 hvis jeg skulle blive den heldige:)

    SvarSlet
  20. Jeg elsker rødt så det er helt klart den søde jeg kan se på min arm. Fede armbånd :o)

    SvarSlet
  21. Jeg har forelsket mig i det røde. Deltager med et lod og håber at være heldig :D

    SvarSlet
  22. Jeg er lidt vild med det røde og den lilla... men tænker jeg på, hvad der vil passe til min garderobe, så bliver det den lilla - nr. 3...
    Super fine armbånd...

    SvarSlet
  23. Jeg elsker nr 2: Sort m lilla mønster.
    Det er rigtig flot - og ELSKER lilla.
    Linker på min blog :)

    SvarSlet
  24. Uhh de er fine. Jeg deltager gerne med 3 lodder og linker straks ;o)
    Mine favoritter er nr 1 eller 4 - kan dælme ikke lige helt beslutte mig (men det gør jeg selvfølgelig i det SEKUND jeg vinder)... :o)
    /Charlotte.

    SvarSlet
  25. 3 lodder. Jeg har et fint værelse med satinvægge i mit smykkeskrin til Røde armbånd, hvis det vil hjem til mig og bo :)

    SvarSlet
  26. Smider et enkelt lod i puljen :) Nr. 4 er min favorit.

    SvarSlet
  27. Hvis jeg vinder vil jeg rigtig gerne eje nr 2. :D

    Er med på et lod.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Jeg er vild med armbånd og det sorte med knapper ville passe perfekt i samlingen :) Jeg deltager gerne med 3 lodder :D

    SvarSlet
  29. i would like the red one
    i left a link on my blog http://thestrawberrymist.blogspot.com/2011/06/giveaways.html
    irinasas@yahoo.com

    SvarSlet
  30. Hej der - skøn give away - har lagt en link fra min blog så er med på 3 lodder og vil gerne vinde armbånd nr 3..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  31. Jeg er med på 3 lodder, og kunne godt tænke mig det røde. :)

    SvarSlet
  32. Uh hvor er de flotte! Jeg vil meget gerne hvis jeg kunne eje nr. 4 :) PS Jeg har netop startet min første give away hvis det skulle have nogen interesse :)

    SvarSlet
  33. Jeg liker best det sorte med heklet lilla blomst ♥ Har laget innlegg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-hos-pip-som-pap.html og krysser fingrene!

    God helg!

    Klem fra Hilde

    PS: Kjempekoselig at du er med i konkurransen min! Masse lykke til ♥

    SvarSlet
  34. de er alle virkelig fede, men jeg vil nok sige nummer 1!

    deltager med 1 lod:D

    shivsen.blogspot.com

    SvarSlet
  35. Jeg er HELT VILD med nummer fire!
    Jeg deltager med tre lodder - jeg har nemlig linket :o)

    SvarSlet
  36. er ret vild med den med den lilla blomst - og linker selvfølgelig fra min blog med det samme

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 3 lodder og vil linke fra min blog, jeg kan bedst lide det røde armbånd.
    Du er også velkommen til at se på min give away :)
    Mette

    SvarSlet
  38. Jeg gerne bede om det sorte armbånd med pink detaljer, hvis jeg skulle være så heldig at vinde :-) Men ellers indtil videre bede jeg bare lige om 3 lodder!

    Jeg linker til din give away på min blog Conner's Nest...♥(hvor du også kan finde en lækker ♥Helt NY Blog Give Away♥ ;-)

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  39. 1 lod og detrøde armbånd til mig ;)

    SvarSlet
  40. nøj er klart med linker med det samme så deltager med 3 lodder

    min favorit er det sidste... det sorte tynde med blank sort knap og neonsnor!!

    xxx for at jeg bliver den heldige!!

    SvarSlet
  41. Jeg er ret begejstret for armbånd nr. 4.
    I øvrigt: skøn blog du har!
    /Liv

    SvarSlet