onsdag den 6. juli 2011

Helt nye projekter...

Ja jeg har simpelthen kastet mig ud i et helt nyt materiale - nemlig læder!
Efter en tur på Laederiet.dk hvor jeg fik købt 1,8 kg læder- og skindrester, samt lidt værktøj og nitter m.m., har jeg prøvet mig lidt frem...




De kvikke kan nok se at jeg ikke har kunnet holde mig fra tapet og papir (man er vel afhængig), og jeg synes faktisk at blandingen mellem det rå fra læderet og det lidt finere fra tapettet giver en rigtig god effekt til smykkerne.

Her lidt flere billeder af mine prototyper:





4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud! Og du skaber dine helt egne armbånd, der ikke ligner alle de andre læderarmbånd rundt omkring:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine Pia. Jeg er ellers ikke til læder armbånd. Men dine kunne jeg sagtens gå med...
    Lykke

    SvarSlet
  3. Super fine.
    Jeg har selv handlet hos læderiet, og har skrevet dette indlæg. Det var altså hylemorsomt!
    http://onkelanne.blogspot.com/2010/10/ich-bin-ein-sprogspasser.html

    SvarSlet
  4. Mange tak for jeres kommentarer :o)

    Onkel Anne - ha ha hvor morsomt! De har virkelig også meget forskelligt læder/skind hos Læderiet, fx hønsefødder og skind fra frøer så ja hvorfor ikke også 'skedeskind' :o)

    Knus Pia

    SvarSlet