søndag den 14. november 2010

Pip herfra og GIVE AWAY :o)

Jeg tager hatten af for alle jer kreavtive bloggere som trods den travle hverdag med hjem og børn har overskud og tid til at finde på og kreere hele tiden. Her synes jeg det kan være en udfordring bare at holde styr på huset, kæreste og barn. Så det står desværre lidt stille her på bloggen - men nu synes jeg at jeg vil have en GIVE AWAY og håber I har lyst til at være med?!

Jeg udlodder et sæt hjemmelavet træklodser, hvor du kan få dit barns navn eller dit eget,kærstens,hunden...etc og dine egne fotos på (op til 4 foto, bogstaver eller tal pr klods). De øvrige sider vil jeg pynte med fint papir i de farver du foretrækker.



Klodserne måler ca 5x5 cm og er lavet i rå træ (dvs ikke trykimprægneret)og lim og lak er alm giftfri til hobbybrug.

Reglerne har jeg ikke lige kreativitet til at lave om på, så de er som de plejer:

1 lod for kommentar her på indlægget
2 lodder for at skrive en kommentar og tilmelde dig som (eller allerede være) fast læser.
3 lodder for kommentar, fast læser samt linke til min giveaway på egen blog.

Skriv gerne hvor mange lodder du deltager med.

Jeg trækker en vinder blandt de tilmeldte lørdag d. 4 dec.

Vil du være sikker på et sæt personlige træklodser, så sælger jeg dem HER

Knus Pia

31 kommentarer:

  1. Sikke en fin ide - jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Det er godt nok en lækker give away, jeg er i fuld sving med at give vores drenges værelse en makeover, disse klodser vil simpelthen sætte prikken over i'et.
    Jeg er helt sikkert med på 3 lodder

    SvarSlet
  3. Ih hvor fine, jeg deltager gerne med 3 lodder og måske vil du deltage i min give away. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  4. 3 lodder til mig lige med det samme da - hvor er det bare en helt fantastisk idé! De må meget gerne flytte ind hos mig!
    Skynder mig 'hjem' og lægger link!
    Ha' en dejlig aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  5. Åh, hvor er de fine! Hvis jeg er den heldige vinder, skal min dejlige nevø have dem. 3 lodder til ham og mig :)

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn give away :) 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  7. ÅRRRH HVAD!! De er godt nok fine. Godt tænkt. Jeg vil heppe heppe heppe på at jeg vinder. Så 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  8. Sikke fine klodser, dem vil jeg da gerne vinde, kender en lille fyr som vil elske at lege med dem. :-)Så 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  9. ih hvor fin en giveaway. 2 lodder vil jeg gerne bede om

    SvarSlet
  10. Så utrolig fine! Jeg er gjerne med :) Tar 3 lodd, og har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-pip-som-pap.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  11. Hei. Så fine klosser.Håper det går bra å delta fra Norge. Tar isåfall 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Vilka fina klossar! Jag är gärna med och tävlar, skulle bli en perfekt julklapp till min lilla dotter!

    Har länkat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/klossar-412.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jag tar gärna EN lott.
    *hoppas på tur*

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlet
  14. Hey, tak for kommentaren på min blog, jeg smider 3 lodder i puljen om dine fine træklodser :)

    SvarSlet
  15. Sikke en dejlig give away - jeg er med på 3 lodder :)

    Kh Dorte

    SvarSlet
  16. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd:o)

    Jeg må si klossene er flotte! Håper jeg vinner!

    SvarSlet
  17. Min søn vil helt sikkert elske dem, så deltager gerne med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  18. Hvor skøn en give away! Jeg er med på 3 lodder :-) Kig forbi min give away og se om det er noget du kan bruge. Det er dog ikke hjemmelavet denne gang :-)

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  19. Hvor er de søde :-) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Super super fine! Jeg er med på 2 lodder!!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  21. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-pip-som-pap.html

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlet
  22. Jeg ville bare elske at vinde sådanne klodser til lillemanden, jeg deltager meget gerne med 3 lodder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  23. Sikke nogle fine klodser.Dem kan vi sagtens bygge med. Jeg snupper to lodder.
    God fredag

    Vh Mette.

    SvarSlet
  24. Pip som Pap sagde ...
    Ved ikke med Silkeborg, men hvis du vil køre lidt for det - kan du få flotte fæl-selv træer i Elsborg v Rødkærsbro (20 min fra Silkeborg), til kun 50 kr/stk :o)

    Hvor ligger det - har du en ca. adresse?

    SvarSlet
  25. Endeligt en blogger tæt på Viborg :)
    Jamen jeg tager gerne 3 lodder :)

    SvarSlet
  26. Åh, min lille pige ville eeeeelske disse klodser... Dem snupzer jeg! ;-)
    3 lodder, tak.

    Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

    SvarSlet
  27. De er godt nok fine!
    2 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  28. Hej Hej..

    Jeg vil MEGET gerne deltage i din fine give away!! De bare rigtig flotte, har en lille fyr som godt kunne få glæde af sådan nogle fine klodser. ;-) Vil gerne deltage med 3 lodder, tak. ;-)

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  29. Hvor er de fine. Jeg snupper gerne tre lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  30. Härlig blogg du har! Vill jättegärna vara med :)

    SvarSlet
  31. Så fine de var! Jeg melder meg på med to lodd, er også fast følger.
    Hilsen Ingrid

    SvarSlet