lørdag den 24. november 2012

Stjerner, stjerner og mangel på timer

Puh... Jeg synes virkelig jeg mangler timer i døgnet!
Hverdagene er hektiske med en stram planlægning for at få arbejde, lang transporttid, hentning af Frederik i børnehave, indkøb og husholdning generelt - til at hænge sammen.

Så når der endelig er Pia-tid så er overskuddet sjældent til de helt store kreative udskejelser, og jeg synes det er småt med ideerne til nye projekter.

Så det er ikke meget jeg har at vise jer.....

Men Frederiks sengelampe har fået en makeover, med forskelligt papir, stjerner og mønstre. Frederik er glad for den :)

Derudover har der sørme også sneget sig stjerner på min notesbog og på et par ophæng til juletræet :)

Jeg modtager gerne gode "nå-mere-råd", hvis der skulle sidde nogen med sådan et guldtip ;)

Pia :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar